نگاشته شده توسط: Alireza | جون 1, 2009

دردهای هجرت

این دوبیتی ها را دیشب در حالی که به اوضاع اجتماعی خودم و هموطنانم فکر می کردم به ذهنم خطور کرد

در این سرای بی کسی صدای هم نفس نمی اید
هر چه نفس بکشم نفس های رفته پس نمی اید
یکی تلنگر دهد یکی سنگ و دیگری زخم زبان
به یاری من مهاجر،غیر ازخدا هیچ کس نمی اید

اینم یکی دیگر…

هر چه ثنا گویم راحت جان نکنم هوس یا محس
سهم من از زندگی یک نفس کشیدن است و بس
تا کی بکشم در این دنیای فانی نفسهای پنهانی
خسته شده ام از این همه نفس کشیدنهای نحــس

کوی دانشگاه تهران
ساعت یک بامداد


پاسخ

  1. سلام عزیز
    تبریک می گم محیط جدید بلاگت رو
    برات آرزوی موفقیت می کنم چون می بینم که واقعا استعدادشو داری و با علاقه هم دنبالشی
    راستی علیرضا یه چند بیتی هم در مورد اوضاع و احوال من بگو منو که می بینی جلو چشات
    موفق باشی

  2. سلام وصد سلام
    منزل نو مبارک
    انشا الله «الکین» شما خاموش نشود که ما از نور کم ان خانه شمارا پیدا کنیم
    جای ان فرقی نمیکند
    سلامتی شمارا عشق است دوست عزیز

    خوشحال میشوم اگر وبلاگ مرا هم لینک دهید

  3. سلام عليرضا جان
    برادر بسيار خوب كاري كردي آمدي اينجا
    من هم نقل مكان كردم
    راستي سعي كن از هيچ سرويس ارائه خدمات ايراني استفاده نكني
    به اميد موفقيت شما

  4. سلام علیرضا جان چطوری؟

    بابا فصل امتحانات هست دیگه چه کنیم!

    شاعرم بودی ما خبر نداشتیم !

    دیگه چه می کنی؟

    ایشالله 4 شنبه که تموم شد هرروز اینجا چتر میشم!

  5. دوست عزیز و همدل مهربان سلام!
    در قدم اول ایجاد وبلاگ زیبایت را مبارکباد میگویم.
    ثانیاً رباعیات زیبایت را خواندم و بر اندیشه گهربار شما و احساسات لطیف تان در برابر وطن و ملت ، درود فرستادم. دست مریزاد و موفقیت بیشتر و روزافزون برایت تمنا دارم. شاد و کامگار باشید!!!
    ارادتمند؛ سائس

  6. سلام برادر
    اول در بلاگفا از مطالبت يك بك آپ بگير بعد هم بايد دانه دانه پستهايت را دوباره در وردپرس نشر كني شايد يك ساعت يا بيشتر وقتت را بگيرد
    خوش باشي


بیان دیدگاه

دسته‌بندی